jQuery(function() { jQuery('.out-of-stock-label').text('out of stock pik'); });

Waarom de Boosted Rev de meest kosteneffectieve manier van transport is

Waarom de Boosted Rev de meest kosteneffectieve manier van transport is

Boosted lanceerde onlangs hun eerste premium scooter. Boosted Rev, 's werelds eerste elektrische scooter voor voertuigen. Met een hoger dan normaal prijskaartje vragen sommigen van jullie zich af: "Is het het waard?" Of: "Zou het niet goedkoper zijn om een ​​scooter te huren voor slechts € 6 per rit?" Hoewel dit geldige vragen zijn, zijn ze het equivalent van de vraag: "Waarom zou ik een auto kopen als ik Uber of Lyft kan rijden voor een gemiddelde prijs van € 22 per rit?" of "Waarom zou ik een huis of appartement kopen als ik in een hotel of Airbnb kan verblijven voor een paar honderd dollar per nacht? 'Het antwoord is natuurlijk dat als je van plan bent de scooter met enige regelmaat te gebruiken, je veel beter af bent om hem te kopen.

Verhoogde rev versus scooteraandeel

Als een persoon een scooter huurt om van en naar het werk te reizen tegen de gevestigde prijs van ongeveer € 4 per rit, komt dat neer op € 8 per dag of € 40 per vijfdaagse week. Meer dan een jaar komt dit neer op meer dan € 2.000 en in twee jaar zwelt het op tot meer dan € 4.000! En dat zijn slechts de kosten van twee ritten per dag.

De realiteit is dat de meeste mensen de hele dag door veel vaker korte reizen maken – om koffie te drinken, te lunchen, vrienden te ontmoeten en boodschappen te doen. Meer realistisch gezien neemt een persoon drie tot vier ritten per dag, inclusief weekends. Het huren van een scooter voor zelfs vier ritten per dag voor € 4 per rit levert al snel € 4.000 per jaar op, of € 8.000 over twee jaar. Bovendien is er geen garantie dat er een scooter buiten uw appartement of restaurant wacht op het moment dat u uitstapt. Iemand anders heeft uw scooter mogelijk geveegd (of gehuurd)!

Waarom de Boosted Rev de meest kosteneffectieve manier van transport is

Ter vergelijking, Boosted Rev kost € 1.899. En het is altijd direct beschikbaar omdat u het bezit. Het is van jou.

Verbeterde rev versus autobezit

Als je lange afstanden aflegt, is een auto duidelijk logisch. Maar de helft van alle autoritten is minder dan drie kilometer! De totale kosten van het rijden, inclusief de kosten van de auto plus gas en verzekering, bedragen ongeveer € 0,50 per kilometer. Het gemiddelde woon-werkverkeer is ongeveer 15-30 kilometer per enkele reis, in totaal ongeveer € 10 per auto. Nu factor in parkeren, die ongeveer € 10 kost in kleinere steden en € 35+ in steden zoals Amsterdam, en uw reis van € 10 werd zojuist een reis van € 20- € 45 +. Ter vergelijking, het bezitten van een Boosted Rev, voor € 2 per dag (ervan uitgaande dat zelfs twee jaar gebruik), betekent een enorme besparing als u van plan bent om het met enige regelmaat te gebruiken. Geen parkeerplaatsen, geen verkeer en goedkoper per kilometer.

Verbeterde rev versus openbaar vervoer

De meeste transittarieven, van bus naar metro naar trein, kosten ongeveer € 2- € 5 per reis. Dus nogmaals, de kosten zijn € 4- € 8 per dag als u van en naar werk of school gaat, en meer als u overdag extra reizen maakt. Boosted Rev kost slechts € 2 per dag, hoeveel mijlen u er ook maakt. Met een batterijbereik tot 32 kilometer heeft het ook de capaciteit om aan vrijwel al uw transportvereisten te voldoen.

Verhoogde rev versus andere scooters

De wiskunde bewijst dat eigendom overweldigend voordeliger is dan enig ander alternatief. Maar hoe zit het met het kopen van een minder dure scooter? Er zijn budget-scooters op de markt voor € 400 – € 800, en voor sommigen kan dit een geweldige optie zijn.

De belangrijkste vragen om te overwegen zijn: gaat het voertuig langer dan een jaar of maximaal twee mee? Kan het de ontberingen van een regelmatig woon-werkverkeer weerstaan? Zult u uiteindelijk meerdere keren een vervangende eenheid kopen?

Deze goedkopere alternatieven zijn berucht vanwege hun korte levensduur en het is goed gedocumenteerd dat ze meestal maar 28-60 dagen meegaan in een omgeving met scootmobielen. Naast mechanische storingen beginnen hun batterijen van lage kwaliteit al na slechts 100 laadcycli achteruit te gaan. Als het op prestaties aankomt, hebben deze scooters ongelooflijk weinig vermogen en kunnen als gevolg daarvan zelfs kleine heuvels of hellingen niet beklimmen en niet versnellen en vertragen om de verkeersstroom bij te houden. Samenvattend zijn ze meestal speelgoed of kwaliteitsproducten van recreatieve kwaliteit die niet bedoeld zijn om echte verkeersomstandigheden aan te kunnen. Uiteindelijk krijgt u waar voor.

Bekijk alle specificaties voor de Verhoogde rev hier.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *