Contact opnemen

Wil je contact opnemen met onze Klantenservice? We horen graag van je. Hier is hoe je ons kunt bereiken…

E-mailen

E-mailen heeft onze voorkeur. Ons team kan je helpen met al je brandende vragen. Ze kunnen ook testritten plannen in onze winkels of kijken waar je pakketje zich bevindt. Je kan ook ons contactformulier invullen onderaan deze pagina. 

Email [email protected]

Bellen

Heb je een vraag over onze producten? Bel ons tijdens kantooruren. We kunnen het afleveradres niet wijzigen, tracking doorgeven of een bestelling telefonisch annuleren, daarvoor moet je e-mailen of inloggen op je Fatdaddy account.

+31202440890

Veelgestelde vragen

Wil je iets specifieks weten van een bepaald product? Stel deze dan op de productpagina direct bij het V & A gedeelte. Je vraag wordt dan door ons team beantwoord en misschien help je er andere ook direct mee. 

Bekijk onze producten in de webshop

Misschien staat je vraag hier?

Verzenden

Kleine pakketten worden bezorgd door PostNL. Grote pakketten zoals de Onewheel worden bezorgd door UPS. Gemiddeld duurt het verzenden binnen Nederland niet langer dan een dag.

Afhankelijk van het bezorgadres en het formaat van het pakket kost verzenden tussen de €10 en €65 euro. Vul je gegevens in bij de checkout om de kosten te zien.

Wij verzenden naar elk Europees land en een paar Amerikaanse locaties.

Je kunt de geschatte levertijd voor bestellingen op de afrekenpagina bekijken. Alle accessoires worden binnen 48 uur verzonden.

Wanneer je bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je een e-mail met een track en trace code – je kunt dit gebruiken om de reis van je bestelling te volgen. Wij werken samen met internationale verzendpartners om bestellingen veilig en zo snel mogelijk bij u te bezorgen.

Dat kan zeker en is nog gratis ook! Selecteer gewoon “Ophalen in de Fatdaddy-winkel” bij het afrekenen en kies de geschiktste winkellocatie. Je ontvangt een e-mail zodra je bestelling klaar is om op te halen – vergeet niet om je ID mee te nemen, zodat we weten dat jij het bent.

Retourneren

Bestellingen

Aangezien we een in de EU geregistreerd bedrijf zijn, betalen we alle import- en btw-rechten van tevoren voor je. Je hebt dus geen onverwachte kosten los van product- en verzendkosten.

Elektrische skateboards worden kant en klaar verzonden om uit de doos te rijden. eBikes en elektrische steppen hebben kleine assemblages nodig bij aankomst.

Het enige wat je hoeft te doen bij elektrische skateboards is de doos uitpakken en de accessoires monteren. Maak je geen zorgen, je hoeft geen monteur te zijn om het te doen – we leveren alle instructies en hulpmiddelen die je nodig hebt om te rijden.

Onze Gear Geeks zijn dagelijks beschikbaar van 09:00 tot 19:00 uur via email of chat.

Het is alleen mogelijk om uw bestelling te wijzigen als deze nog niet verzonden is. Neem zo snel mogelijk contact op met onze Gear Geeks. Hoe eerder u ons op de hoogte kunt stellen van eventuele wijzigingen die u wilt aanbrengen, hoe groter de kans dat we eventuele verzoeken kunnen verwerken.

Onze Gear Geeks zijn dagelijks beschikbaar van 09:00 tot 19:00 uur via email of chat.

Als je niet tevreden bent met uw aankoop, zullen we u z goed mogelijk helpen. Helaas kunnen we gebruikte producten niet terugnemen, dus zorg ervoor dat je producten niet uitpakt of gebruikt.

Je hebt 14 kalenderdagen om een ​​artikel te retourneren vanaf de datum waarop je het hebt ontvangen. Om in aanmerking te komen voor retournering, moeten producten ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin je ze hebt ontvangen. Het product moet zich in de originele ongeopende verpakking bevinden. Er worden kosten in rekening gebracht voor retourneren van producten met elektronica.

Reparaties

De meeste voertuigen en producten die Fatdaddy verkoopt zijn uitgerust met 18650 Li-ion batterijen. Deze batterijen zijn de beste die je op dit moment kan krijgen en al onze leveranciers gebruiken de best mogelijke cellen.

Maar waarom verliest mijn batterij capaciteit na verloop van tijd?

Het antwoord is vrij eenvoudig, dit is een natuurlijke degeneratie van de cel zelf. Elke keer dat je de batterij oplaadt, raakt de cel een beetje beschadigd en na een langere periode (of veel oplaad cycli) zal de batterij capaciteit verliezen.

Er zijn ook een heleboel andere factoren die van invloed zijn op het aantal kilometers dat je uit een accu kunt halen. Bijvoorbeeld de weg waarop u rijdt, het weer (wind) of zelfs je gewicht kunnen de actieradius van je voertuig sterk verminderen. Dit is ook de reden waarom het soms moeilijk is om een bepaalde actieradius te beloven en waarom wij altijd een ruwe schatting adverteren.

Als je het gevoel hebt dat jouw batterij niet naar behoren werkt, kun je altijd contact opnemen met ons servicecentrum en het door ons laten nakijken. Vergeet niet dat als je batterij niet werkt zoals het hoort, je de batterij nooit mag opladen, gebruiken of openen.

  • Als de reparatie zich binnen de garantieperiode bevindt, het artikel bij ons is aangekocht en het defect valt binnen de garantievoorwaarden, dan wordt de reparatie kosteloos uitgevoerd.
  • Als de garantieperiode is verlopen of het defect valt buiten de garantievoorwaarden, dan sturen wij u na het onderzoek een prijsopgave toe. Op dat moment kunt u ervoor kiezen om de kosten voor de reparatie te voldoen, kosteloos afstand te nemen van uw toestel of uw toestel ongerepareerd retour te ontvangen.
  1. Wij ontvangen het defecte artikel.
  2. De monteur gaat de gemelde problemen onderzoeken en proberen te reproduceren.
    Mochten de gemelde problemen niet kunnen worden gereproduceerd, dan nemen wij contact met u op voor aanvullende informatie. Bent u iets vergeten te melden? Laat het ons weten in een reactie op deze e-mail. Wij zullen de informatie dan aan uw case toevoegen.
  3. Zodra de oorzaak van de problemen is vastgesteld, start de reparatie en worden waar nodig defecte onderdelen vervangen.
  4. Uw toestel wordt uitvoerig getest om te controleren of de reparatie correct is uitgevoerd.
  5. Uw toestel wordt degelijk verpakt en aan u geretourneerd.

Heb je jouw product bij Fatdaddy gekocht? Dan behoud je de 1 jaar garantie en 6 maanden op de batterij. Heb je het product niet bij Fatdaddy gekocht? Dan vervalt je fabrieks- of aankoop garantie als je ‘m door ons laat repareren. Je krijgt van ons 12 maanden garantie op de reparatie en eventuele onderdelen die we gebruikt hebben.

We helpen je graag met het ontdekken van het defect. We zullen je product uitgebreid onderzoeken om het probleem te ontdekken. We overleggen altijd eerst de mogelijke oplossingen met je voordat we starten aan de reparatie. Voor het onderzoeken rekenen we €49.

In uitzonderlijke gevallen kan het noodzakelijk zijn een extra onderdeel te vervangen om een goede werking van het toestel te garanderen. Als daar extra kosten bij komen kijken, overleggen we dat eerst met je.

Garantie

Uw garantieperiode is zes maanden geldig vanaf de datum van de oorspronkelijke aankoop van Fatdaddy en is geldig op voorwaarde dat het product alleen wordt gebruikt in overeenstemming met gepubliceerde richtlijnen van Fatdaddy voor het product, inclusief de gebruikershandleidingen en technische specificaties van het product.

De garantie dekt de oorspronkelijke koper van materiaal- en / of fabricagefouten bij normaal gebruik gedurende zes maanden na de factuurdatum.

Garantiedelen worden kosteloos verstrekt en gratis verzonden aan alle oorspronkelijke kopers in de EU. Originele kopers buiten de EU krijgen gratis garantieonderdelen als ze onder de garantie vallen, maar ze moeten verzendkosten betalen.

Deze beperkte garantie dekt geen enkel probleem dat wordt veroorzaakt door omstandigheden, defecten of schade die niet het gevolg is van defecten in materiaal of fabricage. Deze voorwaarden kunnen omvatten, maar zijn niet beperkt tot, gevaren voor de weg, ongevallen en onjuiste bediening of onderhoud. Raadpleeg uw handleiding voor aanvullende voorbeelden van gebruik dat niet onder de garantie valt.

Lees meer details op onze garantiepagina.

Het Fatdaddy Extended Plan is een extra service die we aanbieden voor elektrische voertuigen. Je verlengt hiermee de garantieperiode en betaald geen arbeidskosten bij reparaties. Daarnaast krijg je tijdens periodiek onderhoud gratis vervangend vervoer.

Contactformulier