Contact opnemen

Wil je contact opnemen met onze Klantenservice? We horen graag van je. Hier is hoe je ons kunt bereiken…

E-mailen

E-mailen heeft onze voorkeur. Ons team kan je helpen met al je brandende vragen. Ze kunnen ook testritten plannen in onze winkels of kijken waar je pakketje zich bevindt. Je kan ook ons contactformulier invullen onderaan deze pagina. 

Email [email protected]

Bellen

Heb je een vraag over onze producten? Bel ons tijdens kantooruren. We kunnen het afleveradres niet wijzigen, tracking doorgeven of een bestelling telefonisch annuleren, daarvoor moet je e-mailen of inloggen op je Fatdaddy account.

020 244 0890

Kom langs in onze winkel

Wij zijn op werkdagen van 0900 tot 1700 open voor proefritten, ondersteuning en verkoop. Op zaterdag zijn wij van 11:00 tot 15:00 op afspraak open (plan deze online of contacteer ons). 

Bekijk onze producten in de webshop

Veelgestelde vragen

Wil je iets specifieks weten van een bepaald product? Stel deze dan op de productpagina direct bij het V & A gedeelte. Je vraag wordt dan door ons team beantwoord en misschien help je er andere ook direct mee. 

Bekijk onze producten in de webshop

Misschien staat je vraag hier?

Bestellingen

Wij accepteren alle doorgaande betaalmethodes zoals iDEAL, Creditcard, bankoverschrijving en PayPal. Maar je kan ook gespreid betalen met Klarna, IN3 en Spraypay.

Lease

Elektrische fietsen kan je ook bij ons leasen tegen een vast laag maandbedrag. Dit doen wij voor zowel zakelijk-als privelease.

Zakelijke aankopen

Tijdens bestellen geef je jouw bedrijfsnaam op, deze wordt dan vermeld op de factuur. Wil je grotere aantallen kopen, neem dan contact met ons op.

Bijna alle bestellingen worden binnen 24 uur na plaatsen van de order verwerkt en verzonden. Elektrische fietsen worden 5 dagen na bestellen geleverd omdat deze gemonteerd en gecontroleerd moeten worden. 

Lees alles over verzending bij Fatdaddy

Dat kan zeker en is nog gratis ook! Selecteer gewoon “Ophalen in de Fatdaddy-winkel” bij het afrekenen en kies de geschiktste winkellocatie. Je ontvangt een e-mail zodra je bestelling klaar is om op te halen – vergeet niet om je ID mee te nemen, zodat we weten dat jij het bent.

Wij hebben ons eigen reparatiecentrum in Amsterdam. Hier repareren wij niet alleen producten die bij ons zijn gekocht maar ook bij andere verkopers zijn gekocht. Reparaties moeten altijd via onze website worden aangemeld.

Reparaties

De meeste voertuigen en producten die Fatdaddy verkoopt zijn uitgerust met 18650 Li-ion batterijen. Deze batterijen zijn de beste die je op dit moment kan krijgen en al onze leveranciers gebruiken de best mogelijke cellen.

Maar waarom verliest mijn batterij capaciteit na verloop van tijd?

Het antwoord is vrij eenvoudig, dit is een natuurlijke degeneratie van de cel zelf. Elke keer dat je de batterij oplaadt, raakt de cel een beetje beschadigd en na een langere periode (of veel oplaad cycli) zal de batterij capaciteit verliezen.

Er zijn ook een heleboel andere factoren die van invloed zijn op het aantal kilometers dat je uit een accu kunt halen. Bijvoorbeeld de weg waarop u rijdt, het weer (wind) of zelfs je gewicht kunnen de actieradius van je voertuig sterk verminderen. Dit is ook de reden waarom het soms moeilijk is om een bepaalde actieradius te beloven en waarom wij altijd een ruwe schatting adverteren.

Als je het gevoel hebt dat jouw batterij niet naar behoren werkt, kun je altijd contact opnemen met ons servicecentrum en het door ons laten nakijken. Vergeet niet dat als je batterij niet werkt zoals het hoort, je de batterij nooit mag opladen, gebruiken of openen.

Als de reparatie zich binnen de garantieperiode bevindt, het artikel bij ons is aangekocht en het defect valt binnen de garantievoorwaarden, dan wordt de reparatie kosteloos uitgevoerd.

Als de garantieperiode is verlopen of het defect valt buiten de garantievoorwaarden, dan sturen wij u na het onderzoek een prijsopgave toe. Op dat moment kunt u ervoor kiezen om de kosten voor de reparatie te voldoen, kosteloos afstand te nemen van uw toestel of uw toestel ongerepareerd retour te ontvangen.

Heb je jouw product bij Fatdaddy gekocht? Je de standaard fabrieksgarantie. Heb je het product niet bij Fatdaddy gekocht? Dan kan het zijn dat je fabrieks- of aankoop garantie vervalt. De meeste reparaties krijgen van ons ook nog een 12 maanden garantie.

We helpen je graag met het ontdekken van het defect. We zullen je product uitgebreid onderzoeken om het probleem te ontdekken. We overleggen altijd eerst de mogelijke oplossingen met je voordat we starten aan de reparatie. Voor het onderzoeken rekenen we €49.

In uitzonderlijke gevallen kan het noodzakelijk zijn een extra onderdeel te vervangen om een goede werking van je elektrische fiets of elektrische step te garanderen. Als daar extra kosten bij komen kijken, overleggen we dat natuurlijk eerst met je.

Contactformulier