Het kan zijn dat je na het het bestellen of het leveren van je bestelling toch bedenkt. Wij doen hier niet lastig over en geven iedereen 30 dagen bedenktijd. Hieronder lees je de spelregels;

Retourneren

Vanaf de aankoopdatum heb je 30 dagen om het artikel te retourneren. Om in aanmerking te komen voor restitutie van je aankoopbedrag moet het artikel in de originele ongeopende verpakking zitten. Het artikel moet dus in de staat waarin je hem hebt ontvangen naar ons geretourneerd worden. Je krijgt na goedkeuring van je retour het aankoopbedrag – eventuele verzendkosten binnen 14 dagen via de manier hoe je betaald hebt teruggestort.

Haal je het artikel uit de verpakking rekenen wij 10% ‘restock’ fee om het artikel te controleren alvorens wij deze weer in kunnen nemen. Wanneer het artikel wordt ingeschakeld wordt dit opgeslagen in de software en kan het artikel niet meer worden geretourneerd.

Retouren moeten eerst via onze website aangemeld worden. De verzendkosten zijn voor eigen rekening.

Refunds

Je hebt zelf verantwoordelijk om het geretourneerde artikel naar ons te versturen. Eenmaal ontvangen krijg je hier bericht van en ontvang je een bewijs. Wij zullen vervolgens controleren of het voldoet aan de retourvoorwaarden.

Shipping

Wij versturen in Nederland met UPS / DHL of PostNL. Wij adviseren ook je artikel via een van deze vervoerders terug te sturen. Verzendkosten worden niet geretourneerd. Zendingen worden altijd naar het besteladres verzonden, afleveradres toch wijzigen kan alleen per email.

Garantie

Standaard krijg je bij aankoop 2 jaar Europese fabrieksgarantie welke defecten welke door de fabrikant worden erkend dekt. De standaard fabrieksgarantie denkt geen misbruik, slecht onderhoud, ongelukken of defecten door eigen schuld zoals vocht. Op de batterij rust een fabrieksgarantie van 6 maanden. Reparaties onder garantie dienen altijd bij ons aangemeld te worden. Elektrische fietsen vallen alleen onder garantie wanneer er binnen 3 maanden door ons een servicebeurt op het voertuig is uitgevoerd, dit is kosteloos. Wil je extra garantie dan kan je dit aankopen tijdens de bestelling.

Annuleringen

Je bestelling kan kosteloos worden geannuleerd tot het moment dat wij een verzendlabel hebben aangemaakt. Wanneer deze is aangemaakt rekenen wij een ‘restocking fee’ van 5% om het artikel terug te halen bij de vervoerder.

Beschadigingen tijdens verzending

Wij maken altijd gebruik van de beste vervoerders voor jouw regio. Toch komt het voor dat een vervoerder onvoorzichtig is een pakket. Het is daarom belangrijk dat je bij ontvangst je pakket goed inspecteert voordat je hiervoor tekent. Mocht de doos beschadigd zijn kan je de bestelling weigeren aan de deur, hierna direct een foto maken en opsturen, maak het pakket niet open.

Contact

Aarzel niet en neem bij twijfel contact met ons op. Wij helpen je graag.