Veelgestelde vragen

Staat je vraag er niet bij, neem dan contact met ons op!

Hoe zit het met garantie?

Je krijgt standaard 1 jaar garantie op fabricagefouten. Je factuur is het garantiebewijs en de factuurdatum is de ingangsdatum van de garantieperiode. De garantie geldt niet voor onderdelen welke onderhevig zijn aan slijtage zoals bijvoorbeeld het deck, wielen, lagers en de accu.


Mocht het zijn dat een onderdeel dat niet onder de garantie valt toch stuk gaat zullen wij er alles aan doen om het alsnog op te lossen.

Met welke betaalmethode kan ik betalen?

Op dit moment kan je betalen met iDEAL, PayPal, CreditCard,
Bitcoin en Overboeking. Staat jouw favoriete betaalmethode er niet tussen neem dan contact met ons op.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Dit is verschillend per product, wanneer wij een artikel op voorraad hebben kan je deze meestal de volgende dag verwachten. Wanneer dit product besteld moet worden nemen wij contact met je op om de nieuwe leverdatum te bespreken. Wanneer je een pre-order bestelling plaatst zijn wij afhankelijk van de leverancier en kunnen geen exacte levertijd aangeven.

Mijn artikel is beschadigd of kapot.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door reparatie of terugbetaling van je aankoopbedrag. Let op: De garantievoorwaarden van externe verkopers kunnen verschillen.

Voor Koowheel artikelen geldt een ander reparatiebeleid. Alle Koowheel artikelen worden door Koowheel Duitsland zelf gerepareerd. Wanneer er een artikel defect is krijgt u een verzendlabel en kunt u het board kosteloos verzenden.

Hoe volg ik de status van mijn bestelling?

Nadat het pakket ons magazijn verlaten heeft, volg je het via de track & trace link op de website van de bezorgdienst van jouw bestelling. Je vindt deze link in de verzendbevestiging. Bij kleinere producten die als briefpost verstuurd worden, vind je geen track & trace in de verzendbevestiging. Deze zendingen kun je namelijk niet volgen.

Ontvang ik een factuur voor mijn bestelling?

Je ontvangt een factuur wanneer de bestelling afgerond is. Op deze factuur staan alle producten en BTW verplichtigingen.
Zorg ervoor dat je je account en factuur goed bewaard, deze zijn tevens je garantiebewijs.

Stuur ons een bericht




[recaptcha]

Kabelweg 44-A, 1014BB Amsterdam

Afhalen kan op afspraak