Bestellen & Betalen

BESTELLEN

Een bestelling plaatsen
Zoek het artikel dat je wilt kopen en leg het in je winkelwagen. Wil je verder rondkijken? Geen probleem, het artikel zal in je winkelwagen blijven liggen. Indien je meteen wil bestellen, klik je op ‘Doorgaan naar betalen’.
Log, indien nodig, in op je account. Als je er nog geen hebt, kun je er tijdens de bestelling een aanmaken.

Een bestelling annuleren of wijzigen
Wil je een bestelling annuleren of wijzigen? Dat kan, laat dit dan tijdig weten aan onze klantenservice per mail. Je kunt een bestelling wijzigen of annuleren tot 15.30u (dag van verzending). 

Wat kun je allemaal met een account?
Onder het kopje ‘Mijn Account” kun je zien welke gegevens wij van jou in ons systeem hebben opgeslagen. Je kunt hier bijvoorbeeld je afleveradres, persoonlijke gegevens, bestellingen of je verlanglijstje bekijken. Ook heb je de mogelijkheid afleveradressen toe te voegen of te wijzigen en je persoonlijke gegevens aan te passen.

Kan ik ook als gast afrekenen?
Ja, wij bieden ook de mogelijkheid om als gast af te rekenen. Je hebt dan echter niet de voordelen die je met een account wel hebt. Als gast afrekenen doe je in het orderproces bij stap 2 ”Log in”.

BETALEN

Bij FatDaddy betaal je via de beveiligde betaalomgeving van Mollie.

Direct betalen

  • iDeal
    Betaal gemakkelijk en snel via de betaalomgeveing van je eigen bank met iDeal.
    Voordeel: Snelle verzending, beveiligd en vereist geen extra registratie.
    Meer informatie over iDeal
  • Creditcard
    Je kunt bij ons gemakkelijk en veilig betalen met je creditcard. Wij accepteren Visa, Master Card en Maestro.
    Voordeel: Snelle verzending en veilig.
  • Paypal
    Heb je een Paypal account, betaal dan gemakkelijk en snel via je Paypal account.
    Voordeel: Snelle verzending, Beveiligd en geen extra registratie.
    Maak hier een PayPal account aan

Betaling niet gelukt? 

Heb je de betaling vroegtijdig beëindigd of ging er iets mis met betalen? Geen zorgen, indien je betaling niet goed is gelukt zal je van ons een betaalherinnering in je mail ontvangen om de betaling alsnog af te ronden. De order zal na een tijdje automatisch geannuleerd worden zolang er niet betaald is. 

ORDERSTATUSSEN

Hieronder een korte uitleg over de verschillende orderstatussen die wij hanteren.

Fulfilment

Je order en betaling is goed ontvangen en wordt verwerkt in ons warehouse.

Voorraadmelding

Je artikel is niet op voorraad en moet besteld worden. Bij het product staat de levertijd vermeld. Ons magazijn wordt constant aangeleverd met nieuwe spullen en het duurt daarom ook nooit langer dan 5 werkdagen voordat je je bestelling in huis hebt. Mocht het wel langer dan 5 dagen duren dan brengen we je hier tijdig van op de hoogte. Wil je weten wanneer je bestelling wordt geleverd, neem dan contact op door te mailen naar [email protected]

Verzonden

Je bestelling is verzonden en zal de volgende werkdag bij je worden geleverd. Niet veel later ontvang je ook een track & trace mail om je bestelling te volgen